Doorgaan naar hoofdcontent

Zomerse Nail Art

Vandaag heb ik een leuke zomerse Nail Art gemaakt. Het is geen moeilijke Nail Art, je hebt een vrolijk kleurtje nodig voor de basis en een zwarte en een witte striper. Voor deze Nail Art heb ik een nagellak van O.P.I. 'Suzy's hungary again' gebruikt, daarna heb ik twee kruisjes met een witte striper aangebracht vanaf de zijkant van mijn nagels. Dit even goed laten drogen en over de witte kruisjes heb ik met een zwarte striper, zwarte kruisjes aangebracht, met een dotting tool heb ik de stipjes gemaakt. Deze Nail Art is natuurlijk ook weer in allerlei verschillende kleuren te maken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Pink Gellac nail art

Deze week ben ik aan de slag gegaan met Pink Gellac en ik heb een aantal leuke nail arts gemaakt. Nail art maken met gellac gaat een stuk makkelijker dan ik dacht. Voor de de nail art op het linker plaatje heb ik de kleur '128 Esmerald Green'van Pink Gellac gebruikt en de ultra shine pearl topcoat. Op mijn ringvinger heb ik een stempel aangebracht van de plaat 'SdP-V' van Dashica Beautyshop. Voor de lila nail art heb ik de kleur 'You're Such A BudaPest' van OPI gebruikt en een stempelplaat van Yours. De nail arts op het plaatje rechts onder heb ik gemaakt om uit te proberen of de glitters, rhinestones en water decals goed blijven zitten in combinatie met de gellak.

Nail display

Mijn nieuwe nail art display is af, ik ben blij met het resultaat. Voor deze display ben ik gaan experimenteren met matte nagellak, dots en bloemen. Ook staan er twee valentijn ontwerpjes op